Where Am I?

It's an odd thing, but anyone who disappears is said to be seen in San Francisco.

OSCAR WILDE

I play football. Oh sorry, soccer!

Fa dos setmanes vaig començar a jugar a una lliga de futbol. 11 contra 11. Ja quasi no recordo quan jo jugava en un equip d'11. Fa quasi deu anys. He descobert (de nou) que cansa. Deixeu-me que us expliqui un parell de coses sobre el futbol no competitiu a EEUU (almenys a SF).

Vaig donar-me d'alta al nivell mig-alt. Jo pensava que podria ser massa alt: error. Sinò no s'explica que juguessim 8 contra 11+6 i guanyessim.
Crec que quan els americans estaven decidint quins serien els esports de contacte, es van aturar just abans d'arribar al futbol. Ara entenc perquè no és popular aquí. Només per a la vostra informació, jugar amb espinilleres és obligatori. No està permés jugar sense en cap cas. I el pitjor de tot: fer "segades" és SEMPRE falta. Fins i tot quan només toques la pilota i l'altre jugador és a metre i mig de tu. És molt complicat jugar quan pràcticament no pots tocar al contrari.

Sigui com sigui, estem guanyant tots els partits (el que és una nova experiència per a mi) i estic fent relacions amb autòctons. Pel pròxim partit hauria com a mínim aprendre'm els noms de les posicions dels jugadors en el camp i el vocabulari bàsic de futbol en anglés.





Two weeks ago I started to play in a football -oh, sorry- soccer league. 11 vs 11. I barely remember when I played in a 11 team. It was almost ten years ago. I've figured out (again) that it tires. Let me tell you a couple of things about the non-competitive soccer in USA (at least in SF).

I signed up for upper-intermediate level. I thought it maight be too high: mistake. There's not another way to explain that we played 8 against 11+6 and we won. I think that when the americans decided which will be the contact sports, they stopped just before get to soccer. Now I understand why soccer isn't popular here. Just FYI, playing with shinguards is a must. You aren't allowed to play without in any case. And the worst of all: slidetackling is ALWAYS fault. Even when you only touch the ball and the other player is 5 feet from you. It's very difficult to play when you can barely touch the oponent.

Anyway, we are winning all the games (which is a new experience for me) and I'm getting relations with Native American people. For the next match, I should at least learn the noun of each player position on the pitch and the basic English vocab in football -oh, sorry- soccer.

2 comentaris:

oculta ha dit...

....nen, ja pots jugar amb aquesta cosa als peus?? no és molt incomoda??.... em molesta només de veure-la....es nota q jugo mooooolt a soccer, oi??jiijijijiji....besitossssssssss....

oculta ha dit...

....x cert, ja q parles d'estadístiques al post anterior, posat un webstats com x exemple aquest http://webstats.motigo.com x saber d'on et ve a visitar la gent.... és x cotillis-me.... i a tu et viciarà....t'ho puc dir x experiència....
besitos de nou....

Publica un comentari a l'entrada