Where Am I?

It's an odd thing, but anyone who disappears is said to be seen in San Francisco.

OSCAR WILDE

Good Bye Cambridge

Tres milions sis-cents vint-i-vuit mil vuit-cents segons. Seixanta mil quatre-cents vuitanta minuts. Mil vuit hores. Quaranta-dos dies. Sis setmanes amb una altra rutina, una altra família, uns altres companys, una altra llengua. Sembla molt però per a mi ha estat de passada.
Em quedo amb un bon record de la ciutat. La recomano a tothom, per qui busca tranquilitat, per qui busca bellesa, per qui busca estímuls culturals, per qui busca marxa, per qui busca aprendre anglés... Per això, us recomano EC Cambridge. Bàsicament per la seva ubicació, però també per alguns dels seus professors, com els que veieu a les fotos.
Jo m’emporto dos records a casa meva. Prim
er, la suadera amb caputxa de la Universitat de Cambridge. Típica a més no poder. Segon, la “cosa” que veieu a la imatge. Digueu-me pragmàtic, però encara no li he trobat una utilitat. És un regalet (té la mida del dit gros) que em va fer la meva mare amfitriona just abans de marxar: “Tinc un regal per tu. Està a sobre la televisió. Pots escollir”. Hi havia dos de diferents. Ara començo a pensar que no estaven a sobre el televisior per casualitat. Potser és el seu lloc. Si la pantalla no és excessivament plana el puc posar. Gràcies.
Deixo enrere una família que m’ha acollit, am
b les seves peculiaretats, amb molt de carinyo. I entre ells, un petit nen que almenys uns primers dies m’haurà trobat a faltar. I jo a ell.
Adéu Cambridge. Encantat de conèixer
-te.


Three million six hundred and twenty-eight thousand eight hundred seconds. Sixty thousand four hundred and eighty minutes. One thousand and eight hours. Forty-two days. Six weeks with another routine, another family, other colleagues, another language. It’s as if it was much time but it has been a walk for me.
I would have a good memory of the city. I recommend everyone, for those that are looking for tranquility, for those that are looking for beauty, for those that are looking for cultural stimulation, for those that are looking for going out, for those that are looking to learn English... About this, I recommend you EC Cambridge. Basically for its location, but also for some of its teachers, as the ones that you can see at the pictures.
And take back home two souvenirs. First, the hooded of the University of Cambridge. The most typical. Second, the "thing" you see in the picture. Tell me pragmatic, but I haven’t found a utility yet. It's a little present (is the size of thumb) that my host mother gave me just before leaving: "I have a gift for you. It is on the TV. You choose". There were two different objects. Now I'm thinking that they weren’t on the TV by chance. Maybe it’s its place. If the screen is not too flat I can put there. Thank you.
I leave behind me a family that welcomed me with their special characteristics, with much affection. And with them, a small child who maybe have missed me the few first days. I’ve missed him.
Good bye Cambridge. Nice to meet you.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada